середу, 18 квітня 2012 р.

Цікава професія моєї мами

Моя мама — художниця, вона малює ілюстрації до дитячих книжок. У нас вдома є кілька видань, які вона ілюструвала. Це і збірки українських народних казок, і збірка "Казки народів світу", і "Дитяча енциклопедія". Мої улюблені казки "Телесик", "Рукавичка", "Пан Коцький". Тварини, яких мама малює, завжди дуже симпатичні.


Мама працює і на роботі, у видавництві, і вдома. У нас в одній кімнаті стоять два письмових столи, за одним я виконую домашні завдання, за іншим мама малює. Мені подобається спостерігати за її працею. У неї дуже багато кольорових олівців, акварельних фарб, пензликів. Найчастіше малюнки робляться так. Мама простим олівцем робить маленький ескіз, розташовує фігури всіх дійових осіб, яких треба намалювати. Іноді таких ескізів кілька, з них мама вибирає найкращий. Потім вона повторює такий самий малюнок, тільки більшого розміру. Робить олівцем начерк, а потім починає малювати фарбами.


Ось, наприклад, сьогодні мама малювала Попелюшку. Кілька днів перед цим на її столі лежали книжки про історію французького костюма XVII—XVIII століть. Мама їх ретельно вивчала, розглядала ілюстрації, робила замальовки. Не може Попелюшка носити український костюм, її треба одягти у французький. Спочатку Попелюшка з'явилась у своєму бідному одязі, а потім, як і в казці, в бальній сукні. І один, і другий костюми були зроблені за реальними мотивами.


І королівський палац мама намалювала такий яскравий, казковий, але при цьому схожий на справжній.


Дуже цікаво бути казковим художником, пізнавати щось нове, а потім перевтілювати це в казковій формі і дарувати радість і дітям, і дорослим. 1 я буду вчитись малювати і стану казковим художником.

1 коментар:

  1. кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені кредит на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті в частині інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також 247officedept@gmail.com або пишіть на номері Whatsapp на + 1- ( 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити